Home2024-03-03T23:56:32+02:00

Welkom bij de Groningse Golfclub Duurswold….

Op deze website van de Groningse Golfclub Duurswold willen we u graag een indruk geven van onze golfclub en golfbaan. Ons idee over waar het golfen om gaat en waar het in onze club om draait.

Gain fratsen, gain toustanden, gewoon (h)eerlijk golf spelen en op ieders niveau kunnen presteren in deze fijne sport.
Wees welkom als lid,  als bezoeker, of als geïnteresseerde in deze mooie sport.

Heeft u vragen of interesse in een lidmaatschap neem dan contact op met secretaris@golfclubduurswold.nl

Baanstatus

• Baanstatus: open.

• Qualifying: ja

• Greens: zie baanstatus.

• Par 3-baan: zie baanstatus.

• Driving range: open.

• Oefengreens: zie baanstatus.

• Trolley: toegestaan

• Buggy: toegestaan.

april 2024
Geen evenementen gevonden!
Meer laden

Voortgang nieuwbouw clubhuis GGCD

Nieuwbouw clubhuis GGCD

Met gepaste trots ….

Tijdens de laatste ALV hebben wij de voortgang van de nieuwbouw plannen gepresenteerd aan onze leden.  Een lang gekoesterde wens komt nu steeds dichterbij.  Het definitief ontwerp is klaar, de bouwvergunning is inmiddels door de gemeente verstrekt en de gesprekken met mogelijke aannemers krijgen steeds meer vorm. Als alles volgens schema verloopt hopen we in het voorjaar van 2023 met de bouw van ons nieuwe clubhuis te kunnen beginnen.

Klik op de knop om naar de nieuwbouw pagina te gaan voor de laatste informatie over dit project.