Home2024-04-16T07:39:29+02:00

Welkom bij de Groningse Golfclub Duurswold….

Op deze website van de Groningse Golfclub Duurswold willen we u graag een indruk geven van onze golfclub en golfbaan. Ons idee over waar het golfen om gaat en waar het in onze club om draait.

Gain fratsen, gain toustanden, gewoon (h)eerlijk golf spelen en op ieders niveau kunnen presteren in deze fijne sport.
Wees welkom als lid,  als bezoeker, of als geïnteresseerde in deze mooie sport.

Heeft u vragen of interesse in een lidmaatschap neem dan contact op met secretaris@golfclubduurswold.nl

Baanstatus

• Baanstatus: gesloten, rond 13 uur herbeoodeling.

• Qualifying: ja

• Greens: zie baanstatus.

• Par 3-baan: zie baanstatus.

• Driving range: zie baanstatus.

• Oefengreens: zie baanstatus.

• Trolley: toegestaan

• Handicart: niet toegestaan.

april 2024
Geen evenementen gevonden!
Meer laden

Voortgang nieuwbouw clubhuis GGCD

Ons prachtige nieuwe clubhuis is al een paar weken in gebruik.  Op 24 mei 2024 zullen we dit vieren met een feestelijke officiële opening.
Tussen 16.00 en 18.00 uur heten wij alle leden en genodigden van harte welkom.