Home2024-08-07T10:02:57+02:00

Welkom bij de Groningse Golfclub Duurswold….

Op deze website van de Groningse Golfclub Duurswold willen we u graag een indruk geven van onze golfclub en golfbaan. Ons idee over waar het golfen om gaat en waar het in onze club om draait.

Gain fratsen, gain toustanden, gewoon (h)eerlijk golf spelen en op ieders niveau kunnen presteren in deze fijne sport.
Wees welkom als lid,  als bezoeker, of als geïnteresseerde in deze mooie sport.

Heeft u vragen of interesse in een lidmaatschap neem dan contact op met secretaris@golfclubduurswold.nl

Baanstatus

• Baanstatus: open, zie IntoGolf

• Qualifying: ja

• Greens: zie baanstatus.

• Par 3-baan: zie baanstatus.

• Driving range: open.

• Oefengreens: zie baanstatus.

• Trolley: toegestaan

• Handicart: toegestaan.

september 2024
Geen evenementen gevonden!
Meer laden

Boek uw starttijd als greenfeespeler

Wij heten u als greenfeespeler van harte welkom.
Via onderstaande button kunt u rechtstreeks in onze planner de beschikbare starttijden bekijken en reserveren.

Aftermovie opening clubhuis

Op vrijdag 24 mei konden we eindelijk de officiële opening vieren van ons prachtige nieuwe clubhuis.  Sinds februari 2024 waren we al gestart met de horeca vanuit het nieuwe clubhuis. maar de opening liet nog even op zich wachten.  Robin ten Bos van TenBosVisuals en Martin Kok van OnlineBouwers hebben prachtige beelden geschoten en hiervan een mooie aftermovie gemonteerd.

Aftermovie HANOS Bedrijfscompetitie

Op vrijdag 12 juli werd de derde ronde van de bedrijvencompetitie gespeeld.  Deze dag werd gesponsord en verzorgd door de HANOS.
Ondanks de regen werd het een hele mooie dag waarin onze bedrijfsleden konden genieten van een heerlijk walkingdiner die op het terras werd bereid door de Kok van de HANOS.   Robin ten Bos maakte hier een mooie impressie van die we jullie graag laten zien.