Golflessen bij de Groningse Golfclub Duurswold

Onze Pro Richard Paul van Tee-2-Green Golf Academy verzorgt de golflessen en clinics bij de Groningse Golfclub Duurswold.
Tee-2-Green Golf Academy begeleidt sinds 2002, zowel beginnende golfers op weg naar hun EGA-handicap 54 als recreatieve golfers en verzorgt regelmatig golfclinics voor bedrijven. Daarnaast heeft Tee-2-Green Golf Academy de afgelopen jaren jeugdspelers opgeleid, die momenteel meedraaien in de Nederlandse amateurtop. De professionals van Tee-2-Green Golf Academy zijn PGA-A gecertificeerd en bovendien in het bezit van de diploma’s voor Jim Sutties LAW methode.

Lessen boeken kan via het internet. Door te klikken op “lesagenda” onder de foto van de pro van uw keuze komt u automatisch in de electronische agenda van die pro. Bij uw eerste bezoek moet u eerst registreren. Dat gaat als volgt:

Klik op lesagenda          Link Richards agenda

1. klik op registreren
  2. vul de gevraagde gegevens in
  3. klik op de knop registreren. U ontvangt een bevestigingsemail op het door u opgegeven emailadres
  4. verlaat programma
  5. klik op lesagenda
  6. klik op inloggen
  7. klik op de lestijd die u wenst te boeken
  8. bevestig uw keuze
  9. de geboekte les wordt per email bevestigd
  10. verlaat het programma door te klikken op uitloggen

Let op: lestijden op GGCD  zijn groen gemarkeerd.

Nocht u hier niet uitkomen dan mag u ook een mail sturen aan Richard op proshop@semslanden.nl

Voor meer info of toelichting mag u altijd even mailen met secretaris@golfclubduurswold.nl.