Jeugdgolf op de Groningse Golfclub Duurswold

Op de Groningse Golfclub Duurswold hebben we een apart programma voor de jonge talenten uit de regio. Onze begeleiders en trainers hebben hier hard voor gestudeerd en sinds 2016 zijn wij gecertificeerd vanuit de NGF met het label  Committed to Jeugd.  Dit programma houdt in dat we als golfclub extra inzetten met mensen en middelen om voor de jeugd een aantrekkelijk programma van trainingen en plezier neer te zetten voor de golfsport.

Jeugd is bij ons welkom vanaf 5 jaar om te beginnen met de golfsport op Duurswold. Een enthousiaste groep begeleiders geeft de trainingen afgewisseld met een golfles van de pro, die de jeugd extra op techniek en golfswing gaat trainen.

Is uw kind ook benieuwd naar de golfsport?  Ze mogen altijd een keer gratis meedraaien op een proefles en daarna hebben we een snuffelcursus.
Voor € 45,00 kan uw zoon of dochter drie maanden volledig meedraaien met de jeugdlessen.
Na deze periode kunt u beslissen of uw kind lid wordt. Een jeugdlidmaatschap kost 119,00 p/jaar.

Voor info of vragen kunt u mailen met  jeugd@golfclubduurswold.nl
In de agenda staan alle jeugd data.  als u eerst een keer alleen wil komen kijken dan bent u van harte welkom. Er is altijd een jeugdcoach aanwezig om u meer informatie te geven.