Golfstart pakket 2024

Golf voor iedereen
Wij willen golf bereikbaar maken om zoveel mogelijk verschillende doelgroepen zoals jeugd, werkenden, ondernemers en senioren aan te spreken.
Dit doen we onder meer door het aanbieden van Golfstart, een all-in-pakket voor de startende golfer voor slechts € 99,-.

Kennis maken met de golfsport
Door deel te nemen aan golfstart maak je op een leuke vrijblijvende manier kennis met de golfsport en onze golfclub.

Je hebt geen lidmaatschap nodig om deel te nemen aan golfstart; met golfstart ben je tijdens een lesperiode van 2 maanden verbonden aan de gezelligste golfclub van Nederland!

Golfstart bestaat uit 6 lessen van één van onze golfpro’s. Deze 6 lessen worden gegeven in een tijdsbestek van 2 maanden.
In deze twee maanden leer je de basistechnieken van golf.

Onderdelen die worden behandeld zijn onder andere:

• Afslaan
  • Chippen
  • Putten

Oefenen

Tijdens de lesperiode mag er gebruik gemaakt worden van onze prachtige par 3-baan en de oefenfaciliteiten. Er staat zelfs golfmateriaal voor u klaar, zodat u vrijblijvend kunt oefenen. U hoeft dus nog geen dure spullen zelf aan te schaffen.

Theorie

Om uiteindelijk verder te gaan in de golfsport zal er een theorie-examen over de etiquette en regels moeten worden afgenomen.
Vanuit de club bieden wij theorie avonden en een theorie-examen aan. Om dit in goede banen te leiden hebben wij een regel- & handicapcommissie.
Mail voor meer informatie naar: handicap@golfclubduurswold.nl

Vervolg: lidmaatschap

Heb je de golfstart lessen afgerond en ben je enthousiast geworden over de golfsport en onze gezellige golfclub?
Wij bieden verschillende lidmaatschappen aan, het lidmaatschap wat het best aansluit op golfstart is het aspirant-lidmaatschap.
Via dit lidmaatschap is het behalen van het handicap 54 (golfvaardigheidsbewijs) de snelste stap.

Golfen doe je samen
Het blijkt dat de meeste mensen die starten met golf het erg fijn vinden om dit samen te doen. Bijvoorbeeld met familie, vrienden, kennissen, collega’s of zakenrelaties. Golfstart is daarvoor uitermate geschikt. U kunt zich natuurlijk ook individueel opgeven, want Golfstart is de manier om nieuwe mensen te leren kennen. Voor meer informatie kunt u mailen naar secretaris@golfclubduurswold.nl.

Aanmelden voor golfstart kan via onderstaande knop

Golfstart Duurswold
maart 2024