Golfstart

Golf voor iedereen
Wij willen golf nog bereikbaarder maken om zoveel mogelijk verschillende doelgroepen zoals jeugd, werkenden, ondernemers en senioren aan te spreken.
Dit doen we onder meer door het aanbieden van Golfstart, een all-in-pakket voor de startende golfer voor slechts € 99,-.

Golfles én vrij spelen
Golfstart bestaat uit een introductie, een lespakket en een periode van twee maanden om te oefenen. Bij aanvang krijgt u een introductie van één van onze enthousiaste clubmentoren. Tijdens deze introductie krijgt u een rondleiding over onze golfbaan en oefenfaciliteiten om vervolgens kennis te maken met ons gezellig clubhuis.

De daaropvolgende twee maanden volgt u zes golflessen van onze golfprofessional Richard Paul. Na zes lessen is het mogelijk om baanpermissie te krijgen, zodat u de officiële 9-holes baan op mag. Verder bestaat de mogelijkheid om theorieles te volgen en theorie-examen te doen. Golfstart wordt gegeven in groepjes van vier personen.
Daarnaast kunt u deze twee maanden onbeperkt gebruik maken van de oefenfaciliteiten zoals de driving range en de par 3-baan. Natuurlijk staat er golfmateriaal voor u klaar, zodat u gemakkelijk en regelmatig kunt oefenen. De Regel- en handicapcommissie begeleidt u in dit project. Voor uitgebreide informatie: handicap@golfclubduurswold.nl

Golfen doe je samen
Het blijkt dat de meeste mensen die starten met golf het erg fijn vinden om dit samen te doen.
Bijvoorbeeld met familie, vrienden, kennissen, collega’s of zakenrelaties. Golfstart is daarvoor uitermate geschikt. U kunt zich natuurlijk ook individueel opgeven, want Golfstart is de manier om nieuwe mensen te leren kennen. Opgave bij secretaris@golfclubduurswold.nl