Handicarts

De Groningse Golfclub Duurswold beschikt over vijf handicarts. Het te betalen tarief hangt af van of u wel of niet in bezit bent van een gebruikerspas van de Stichting Handicart. Eigen handicarts worden alleen toegelaten na overleg en  toestemming van het bestuur.

Tarieven voor een 9 of 18 holes ronde:

• Eén mindervalide met een gebruikerspas: € 5,00.
  • Twee mindervaliden met een gebruikerspas samen in één kar: € 10,00.
  • Eén valide en één mindervalide (met gebruikerspas) samen in één kar: € 15,00.
  • Zonder gebruikerspas per kar voor 9 holes € 17,50 en voor 18 holes € 27,50.

Golfers met een gebruikerspas hebben bij huur altijd voorrang op golfers zonder gebruikerspas.Reserveren is noodzakelijk. Handicarts dienen minimaal 1 dag van te voren bij de horeca (0598-430 360) gereserveerd te worden.
Als u een handicart wenst voor deelname aan een wedstrijd, dan dient u dit aan te geven op het inschrijfformulier van de wedstrijd.Voor meer informatie over de handicarts zie ook de website https://www.handicart.nl/