Inloggen op de ledenpagina

Als lid van GGCD kunt u een inlogcode voor dit deel van de website aanmaken. Op deze pagina’s vindt u actueel nieuws van het bestuur of de stichting, foto’s van de laatste evenementen, het huishoudelijk reglement, notulen van de ALV en de digitale versie van ons clubblad De Afslag.

Vul hieronder uw gebruikersnaam en wachtwoord in, indien u deze kwijt bent klik dan op de link wachtwoord vergeten.

Als u deze pagina voor het eerst bezoekt moet u zelf een eerste registratie aanvragen (scroll de pagina naar onder).
Na goedkeuring door de web admin kunt u daarna met de aangemaakte login gegevens inloggen en de pagina’s bekijken.

Nieuwe registratie

Indien u op deze nieuwe website nog geen login heeft aangevraagd, kunt u hieronder het formulier invullen en opsturen. Deze wordt door de redactie beoordeeld en na goedkeuring kunt u met uw aangevraagde gegevens inloggen.

U ontvangt een aparte email zodra uw aanvraag is goedgekeurd.  Deze aanvraag wordt alleen voor leden van de Groningse Golfclub Duurswold in behandeling genomen (de registratie kan één of twee dagen duren).

De oude login gegevens van de vorige website werken helaas niet meer !

Duurswold leden