Lidmaatschappen Groningse Golfclub Duurswold

Onderstaand treft u een aantal mogelijkheden aan voor lidmaatschap bij onze golfclub.  We proberen hiermee voor ieder een passend pakket aan te bieden. Doelstelling is om laagdrempelig mensen te enthousiasmeren voor de golfsport.  Wenst u meer informatie of uitleg neem dan contact op met het secretariaat.
Alle genoemde bedragen zijn excl. jaarlijkse NGF bijdrage.  Deze is voor 2024 vastgesteld op 24,50 voor senioren en 10,00 voor junioren.

Golfstart

99,00eenmalig
  • Incl. 6 golflessen van onze pro.
  • Incl. 2 maand gebruik van alle oefenfaciliteiten.

Kennismakingspakket

265,00eenmalig
  • Vier maanden lidmaatschap GGCD.
  • Maak vrijblijvend kennis met onze club en de golfsport. Incl. gebruik van alle oefenfaciliteiten en de 9-holes baan, indien in bezit van hcp-54 of lager.

Aspirant-lidmaatschap

295,00per half jaar
  • Half jaar proef lidmaatschap GGCD.
  • Maak vrijblijvend kennis met onze club en de golfsport. Incl. 5 lessen en gebruik van alle oefenfaciliteiten en de Par 3 baan. (geen speelrecht op de 9 holes baan)

Jeugdlidmaatschap

118,00p/jaar
  • Voor jeugdleden t/m 18 jaar.
  • Incl. gebruik van alle oefenfaciliteiten.

Studenten lidmaatschap

326,00p/jaar
  • Studententarief 19 t/m 25 jaar.
  • Incl. gebruik van alle oefenfaciliteiten en de 9-holes baan indien in bezit van hcp-54 of lager.

Junior lidmaatschap

485,00p/jaar
  • Junior lid 26 t/m 35 jaar.

Pers. lidmaatschap

722,00p/jaar
  • Jaarlijks prive lidmaatschap vanaf 36 jaar.
  • Incl. gebruik van alle oefenfaciliteiten en de 9-holes baan, indien in bezit van hcp-54 of lager.

Driving range & Par 3-lidmaatschap

265,00p/jaar
  • Onbeperkt toegang tot onze verlichte Drivingrange en de par 3-baan.
  • Incl. gebruik van alle oefenfaciliteiten.

Snuffelcursus jeugd

45,00eenmalig
  • Geldig voor 3 maanden, gedurende deze periode kan uw kind volledig meedraaien met alle jeugdactiviteiten, incl. de lessen van de pro.

Buiten lidmaatschap

413,00p/jaar
  • Buitenlid bij GGCD.
  • Voorwaarde: elders lid bij een A-status baan.

Een bedrijfslidmaatschap geeft u de kans om de onderlinge banden (netwerken) met bedrijven aan te halen en te versterken. Een bedrijfslidmaatschap is mogelijk vanaf € 1275,00,-  (incl. BTW ) per jaar. Indien u een EGA-handicap van 54 of baanpermissie heeft, kunt u gebruik maken van alle faciliteiten. Bedrijfsleden worden tegen een gering bedrag (€ 44,50 per jaar per persoon) persoonlijk lid van de op de baan gevestigde golfvereniging: Groningse Golfclub Duurswold. Ook kunt u deelnemen aan wedstrijden en andere activiteiten die worden georganiseerd. Bij de vereniging kunt uw EGA-handicap registreren.

Faciliteiten:

• Speelrecht op alle dagen ook in de weekenden en op zon- en feestdagen (behoudens de momenten waarop de baan exclusief door de vereniging wordt gebruikt zoals o.a. bij wedstrijden en tee sluitingen).
  • Persoonlijk lidmaatschap vereniging Groningse Golfclub Duurswold en daardoor:
    – deelname aan verenigingswedstrijden
    – deelname theorielessen van de regel- en handicapcommissie
    – registratie van uw handicap
  • Lidmaatschap van de afdeling bedrijfsleden
  • Deelname aan de bedrijfsleden competitie en overige activiteiten die Groningse Golfbaan Duurswold voor haar bedrijfsleden organiseert
  • Deelname aan twee  bedrijfsledendagen per jaar
  • Twee keer exclusief startrecht (tee sluiting van twee uur voor zakelijke relaties (exclusief eventuele greenfees)
  • Beschikking over greenfee kaarten voor (zakelijke) introducés
  • Promotie van uw bedrijf op het sponsorbord bij entree van het clubhuis
  • Mogelijkheden tot het huren van een sponsorbord van uw logo op de afslagplaatsen, e.d.
  • Vermelding van uw bedrijfsnaam en bedrijfsinformatie in clubblad en op de website

Voor meer informatie (mogelijkheden, kosten, aanmelding) van een bedrijfslidmaatschap kunt u terecht bij de secretaris: secretaris@golfclubduurswold.nl of commercie@golfclubduurswold.nl

Opzegging lidmaatschap

Minimaal twee maanden voor het einde van het kalenderjaar kan het lidmaatschap via een aangetekend schrijven, worden opgezegd. Wordt er niet tijdig opgezegd, dan is het lid – met behoud van speelrecht – gehouden tot het betalen van de contributie voor het nieuwe speeljaar. Restitutie van de renteloze lening kan pas plaatsvinden nadat tenminste 450 leden een renteloze lening hebben verstrekt.