Aanmeldformulier lening nieuwbouw clubhuis GGCD

Onderstaande overeenkomst kunt u digitaal invullen. Deze wordt daarna opgestuurd aan secretaris@golfclubduurswold.nl
We verwerken deze overeenkomst zo spoedig mogelijk en ontvangt van ons de schuldbekentenis met voorwaarden per post.

Mocht u vragen hebben dan kunt u vooraf een mail sturen aan secretaris@golfclubduurswold.nl of bellen met 06 248 68 068
Wij staan u graag te woord.

Lening club van 20 formulier GGCD

Ondergetekende verstrekt hiermee een lening aan de Groningse Golfclub Duurswold te Steendam ten behoeve van de nieuwbouw clubhuis.

De lening van € 10.000,00 euro per lening wordt door u overgemaakt op bankrekening NL85 RABO 0364 9282 39 t.n.v. Golfclub Duurswold

Terugbetaling van de lening incl. de opgebouwde rente van 1,5% per jaar start vanaf eind 2024. Betaling vindt plaats in 10 jaarlijkse gelijke termijnen op de door u aangegeven bankrekening.

Omschrijving:
Totaal bedrag:

Euro
Voornaam
(tussenvoegsel) Achternaam
Adresgegevens leningverstrekker:
Zip/Postcode
Stad
Land
U ontvangt na aanmelding en uw overboeking op de bankrekening van ons de bijbehorende documenten met daarop alle gegevens en bijbehorende voorwaarden.