Aanmeldformulier lening nieuwbouw clubhuis

Onderstaande overeenkomst kunt u digitaal invullen. Deze wordt daarna opgestuurd aan secretaris@golfclubduurswold.nl
We verwerken deze overeenkomst zo spoedig mogelijk en ontvangt van ons de obligatie’s met nummering en voorwaarden per post.

Mocht u vragen hebben dan kunt u vooraf een mail sturen aan secretaris@golfclubduurswold.nl of bellen met 06 248 68 068
Wij staan u graag te woord.

Lening verstrekking formulier GGCD

Ondergetekende verstrekt hiermee een lening aan de Golfclub Duurswold te Steendam ten behoeve van nieuwbouw clubhuis voor de Groningse Golfclub Duurswold.

De lening van € 250,00 euro per lening wordt door u overgemaakt op bankrekening NL85 RABO 0364 9282 39 t.n.v. Golfclub Duurswold

Terugbetaling van de lening incl. de opgebouwde rente van 1,5% per jaar start vanaf eind 2024. Betaling vindt plaats op de door u aangegeven bankrekening.

Omschrijving:
Totaal bedrag:

Euro
Voornaam
(tussenvoegsel) Achternaam
Adresgegevens leningverstrekker:
Zip/Postcode
Stad
Land
U ontvangt na aanmelding en betaling van de lening van ons de bijbehorende documenten met daarop alle gegevens en bijbehorende voorwaarden.