Welkom,

op deze webshop treft u de nieuwe kleding lijn van de Groningse Golfclub Duurswold aan.  Alle kleding is op bestelling leverbaar en wordt voorzien van een clublogo Duurswold op de borst.  De kleding wordt via Richard besteld en rechtstreeks vanuit Adidas geleverd. Met de aankoop van deze clubkleding steunt u ook onze golfclub.  Gaandeweg het jaar zullen we nog wat nieuwe items en een modellen gaan toevoegen.  Inmiddels is er ook een jubileum editie polo voor ons 10 jarige bestaan beschikbaar.

De kleding kunt u online bestellen en zodra het binnen is en bedrukt met logo ligt het klaar voor u in het clubhuis.
U ontvangt dan een mail dat het klaar ligt voor u.
Betaling vindt plaats direct bij afhalen in het clubhuis. U hoeft het dus niet vooraf te betalen.

Kijk goed naar de kleur en maat die u uitzoekt. Ruilen of retour is niet mogelijk, de kleding wordt apart voor u besteld en bedrukt.
Er hangen pasmaten in het clubhuis als u eerst even de maat wilt proberen of de kwaliteit wil beoordelen.

(houdt in sommige gevallen rekening met wat langere levertijd, afhankelijk van voorraad Adidas)

Heren Clubkleding

Collectie 2021